ثبت نام 593 گیلانی در سامانه سماح/ کاروان زمینی نداریم
کد خبر: 3997333
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۶

ثبت نام 593 گیلانی در سامانه سماح/ کاروان زمینی نداریم

دبیر ستاد اربعین گیلان، با اشاره به ثبت نام 593 گیلانی طی امروز، گفت: اولویت اعزام با افرادی است که سریع تر اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش ایکنا از گیلان، نادر عبدالله پور، دبیر ستاد اربعین استان گیلان امروز، 22 شهریور در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به آغاز ثبت نام زوار ایرانی اربعین از امروز، اظهار کرد: دولت عراق در مرحله اول با اعزام 30 هزار نفر از زوار ایرانی اربعین موافقت کرد، اما با سفر نخست وزیر عراق به ایران، 30 هزار نفر دیگر به سهمیه ایران اضافه شد.

وی با بیان اینکه 500 موکب فعال و شناسنامه دار آماده اعزام به اربعین هستند، خاطرنشان کرد: زوار می توانند با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را انجام دهند.

دبیر ستاد اربعین گیلان، با اشاره به ثبت نام 593 گیلانی طی امروز، گفت: اولویت اعزام با افرادی است که سریع تر اقدام به ثبت نام کنند و شرایط لازم شامل تزریق دوز دوم واکسن کرونا و پی.سی.آر منفی 72 ساعت قبل از اعزام را داشته باشند.

عبدالله پور، سهمیه زوار اعزامی گیلان در قالب موکب های اربعین را 220 نفر دانست و عنوان کرد: افراد جهت ثبت نام در سامانه سماح فقط 65 هزار تومان پرداخت خواهد کرد.

وی همچنین از همکاری وزارت بهداشت و نیروی انتظامی با سازمان حج و زیارت جهت اعزام زوار اربعین خبر داد و یادآور شد: امسال کاروان زمینی نداریم و زوار به صورت هوایی با هزینه رفت و برگشت پنج میلیون تومان اعزام خواهند شد.

انتهای پیام
captcha